Kada svakodnevno radite na istoj web stranici, može biti teško odrediti kada web stranica počinje postati manje učinkovita u prodaji svojih proizvoda ili promociji vašeg poslovanja. Budući da sve više ljudi prolazi kroz tražilice da bi pronašli firme koje mogu pružiti uslugu koja im je potrebna, za uspješnu firmu vitalno je važno snažno web mjesto koje privlači korisnika. Ako na vašem web mjestu imate sljedećih osam simptoma, vaša je web stranica najvjerojatnije spremna za redizajn.
1. Učitavanje vaše web lokacije treba dugo
Većina korisnika očekuje da se stranice brzo učitavaju. Ako se učitavaju vaše stranice duže od pet sekundi, vjerojatnije je da će korisnici postati nestrpljivi i napustiti web stranicu. Zapravo, prema anketi Akamai, polovica svih korisnika priznaje da napušta web mjesto ako se stranici treba duže od tri sekunde. Što je još gore, Google je objavio da je brzina stranice faktor rangiranja na mobilnim uređajima, pa ako se mobilna verzija vaše web lokacije polako učitava zbog zastarjelosti, riskirate da izgubite visoki rang.
2. Vaše je web mjesto teško koristiti na mobilnim uređajima
Sve su češći pametni telefoni, tableti i drugi mobilni uređaji. Računala i prijenosna računala više nisu jedini načini na koje ljudi pronalaze informacije na mreži. U stvari su mobilni uređaji prije nekoliko godina nadvladali računala kao primarni alat za pretraživanje. Ako vaša web lokacija ne funkcionira dobro na mobilnim uređajima, izgubit ćete mnoge potencijalne kupce.
Obratite pažnju na to je li tekst čitljiv, ako se slike pojavljuju ispravno i je li web mjesto lako kretati na mobilnom uređaju.
3. Ljudima je teško pronaći ono što traže
Kao i vrijeme učitavanja, posjetitelji žele brzo pronaći ono što traže. Oni će postati nestrpljivi i otići će ako im treba više od nekoliko minuta (ponekad, čak i sekundi) da dođu do stranice koju žele. Korisnici bi trebali biti u mogućnosti kupiti, pretplatiti se i raspitati se o onome što im je potrebno bez traženja vanjske pomoći. Ako primate puno poziva ili e-poruka od ljudi koji pitaju o korištenju web stranice, to je znak da ga morate redizajnirati tako da bude prilagođeniji korisnicima.
4. Vaši konkurenti redizajnirali su svoje web stranice
Učinkovit način prosuđivanja dizajna vaše web stranice može biti gledanje web stranica vaših najboljih konkurenata. Ako su nedavno redizajnirali svoje web stranice i izgleda krajnje drugačije ili modernije od vašeg, trebali biste razmotriti preoblikovanje web stranice na nešto aktualnije. Noviji dizajn također pokazuje kupcima da pratite trendove, ne samo u web dizajnu, već i u vašoj industriji.
5. Promijenio se vaš brend, proizvodi ili usluge
Jedan od najosnovnijih razloga za redizajn vaše web stranice jest ako vaša firma nudi nešto novo ili drugačije. Ljudi posjećuju vašu web stranicu kako bi razumjeli proizvode i usluge koje imate, stoga je ključno da imate informacije koje su još uvijek relevantne za vaše poslovanje. Redizajn će osigurati pravilno označavanje vaše nove marke, proizvoda ili usluge.
Učinkovita web stranica vitalna je za uspjeh vašeg poslovanja
Bez funkcionalne i privlačne web stranice za svoju firmu, izgubit ćete potencijalne kupce i klijente. Internetska prisutnost firme značajna je upravo zbog toga i nećete biti u stanju pratiti konkurenciju ako korisnicima vaša web stranica ne bude u skladu. Izuzetno je korisno i važno da vaše poslovanje ostane svjesno statusa vaše web stranice i redizajnira ga svaki put kad počne gubiti utjecaj na korisnike.