Slider
Kako vaš blog i društveni mediji rade zajedno

Kako vaš blog i društveni mediji rade zajedno

Razumijevanje pretraživača

Google i drugi pretraživači imaju jedan cilj – korisnicima pružiti informacije koje traže. Web pretraživači ili roboti pregledavaju svaku internetsku stranicu kako bi pregledali naslove, podnaslove, slike i drugi sadržaj. Te podatke indeksiraju i stavljaju na raspolaganje pretraživačima.

Tražilice također bilježe koliko korisnika klikne na stranice vaše web stranice i koliko dugo oni ostaju kada tamo dođu. Ako mnogi kliknu i provedu nekoliko minuta čitajući vaš sadržaj, tražilice će vas nagraditi poboljšanim rangiranjem. To, sa svoje strane, donosi više prometa.

Svaka objava na blogu je poput vlastite web stranice. Kada ih napunite sadržajem bogatim ključnim riječima, dobro napisanim naslovima i pažljivo označenim slikama, botovi mogu jednostavno pravilno indeksirati. Što je još važnije, kada ih učinite informativnim, korisnici ostaju da pročitaju svaku riječ.

Društveni mediji pomažu vam da dobijete postove na blogu pred širom publikom. Kada dijelite postove bloga na društvenim mrežama, vaš sadržaj dolazi pred ljude koji možda i inače ne čuju za vaše proizvode i usluge – one koji redovno, često i više puta dnevno, provjeravaju feedove. Kada kliknu na vaš sadržaj, veća je vjerovatnoća da će obaviti kupnju, a vaša web lokacija prima više prometa, što poboljšava ocjenu pretraživača.

Bloganje je ključno za strategiju društvenih medija

Društveni mediji važan su sastavni dio vaše internet prisutnosti i način na koji će mnogi vaši kupci odlučiti da komuniciraju s vama. Međutim, postovi na društvenim medijima su kratki. Ne dozvoljavaju vam da komunicirate o vrijednostima robne marke ili pružite korisnicima vrstu detaljnog sadržaja koji stvarno žele.

Bloganje vam omogućava da budete korisni, informativni i dobro upućeni. Svaki bi post trebao biti profesionalan i usklađen s vrijednostima vaše robne marke, stoga dodajte fotografiju autora i kratku biografiju kako bi vaša publika vidjela čovjeka s druge strane stroja. Dopunite postove grafikom, video zapisima i visokokvalitetnim slikama kako biste potaknuli angažman korisnika.

Najuspješnije postove na blogu za društvene medije

Najbolja vrsta objava na blogovima za dijeljenje na društvenim mrežama ovisno je o vašoj industriji, ali vjerovatno će spadati u ove tri kategorije:

  • Članci sa uputama koji prolaze čitatelje kroz korake koje trebaju poduzeti kako bi riješili problem ili završili zadatak
  • Popisi koji rangiraju najbolje hitove, najbolje poznavane stručnjake ili najbolje opcije
  • Postovi koji pružaju informacije, statistiku i istraživanje

Vlasnici preduzeća se pitaju koliko često bi trebali objavljivati. Bilo da objavljujete video, slike ili pisani sadržaj, uvek je najbolje odabrati kvalitetu nego količinu. Ako nemate vremena stvoriti čitatelju nešto što odražava posvećenost vašeg brenda, bolje je da uopšte ne objavljujete.

Kako koristiti Facebook za promociju bloga

Svaka platforma društvenih medija ima različitu publiku, tako da vaša strategija društvenih medija treba uključivati različite taktike, ovisno o mjestu na kojem objavljujete. Nakon što napravite postove na blogu za svoju ciljanu publiku, koristite ove savjete da biste ih dobili pred svojim pratiocima.

Dijelite svaki post. Napravite raspored za automatsko objavljivanje direktno sa svoje web stranice ili kopirajte i zalijepite poveznicu bloga na svoju stranicu.
Pitajte pitanja ili zatražite doprinose u komentarima ispod vašeg posta. Facebook algoritam više voli postove koji pokazuju više angažmana.

Vaš blog i vaša prisutnost na platformama društvenih medija pokazuju javnosti što vaš brend može ponuditi.

(multimedia.ba)